26-HOE IS HET NU MET Nick van de Wiel 1 pagina_edited

Hoe is het nu met…          Nick van de Wiel  

Toen hij drie jaar geleden in dit blad stond, was hij net gestart met zijn bedrijf Signcentral. Als ‘expert in exposure’ pakte hij ook voor zichzelf groot uit op zijn pand aan de Spoorlaan en daarmee trok hij meteen de aandacht, onder andere van de Rabobank. Prompt werd hij gekozen tot ‘Starter van het Kwartaal’ en mocht hij meedingen in de aanbesteding van de aankleding van het nieuwe kantoor. Die won hij. Een flinke klus en meteen ook een grote uitdaging, met allerlei eisen op het gebied van duurzaamheid en vermindering van milieubelasting. Goed voor zijn zelfvertrouwen, zegt hij. En ook voor de omzet, want het project zette een sneeuwbaleffect in werking dat tot op de dag van vandaag doorgaat.

Ambassadeurs

Na de Rabobank mocht hij in het FAXX-gebouw aan de slag. Die klus leidde weer tot een mooi project in het AVEC-gebouw. Zijn wandprints hangen er als het ware ‘in de etalage’ en dat leverde hem nóg meer opdrachten op, ook buiten Tilburg. Met zijn nuchtere, gedreven aanpak maakt Nick van klanten ambassadeurs. “Goed werk leveren en afspraak is afspraak”, is zijn devies. Zo komt het dat het werk van Signcentral tegenwoordig ook al in Rotterdam en Amsterdam te zien is.

Bij de Rabobank en AVEC zijn de interieurprints te zien die Signcentral een vliegende start bezorgden

Printerieur
Het zijn dit soort interieurprojecten die Nick een vliegende start én een nieuwe bedrijfstak bezorgden. Met Signcentral verzorgt hij licht- en gevelreclame en belettering van auto’s en winkelruiten. Voor de prints waarmee hij bedrijven en winkels de ‘finishing touch’ geeft, koos hij de toepasselijke naam Printerieur Projecten. “De kers op de taart”, legt hij uit. “Als wij ons werk gedaan hebben, is het helemaal áf.”

Signcentral
Spoorlaan 346
5038 CC Tilburg
T 013 822 67 18
nick@signcentral.nl
www.signcentral.nl