bov

BOVisionairs bij Drukkerij Snep

Op maandag 29 januari waren partners en sponsoren van de BOV te gast bij drukkerij SNEP, een van de hoofdsponsoren, die dit jaar haar 100-jarig bestaan viert. Na een hartelijk ontvangst met soep en broodjes en een welkomstwoord door Monieke Linck (voorzitter BOV 2018), werden we in kleinere groepen rondgeleid. Van prepress, via het bedrijfsbureau en de drukkerij zelf, naar de voorraad/opslag, het grafische productieproces kent nu geen geheimen meer voor de aanwezigen. Er kwamen ook nog wat indrukwekkende facts and figures aan bod; Drukkerij SNEP verwerkt met 30 medewerkers zo’n 600 orders per jaar, met behulp van 15 druktorens, 1200 ton papier en 35.000 drukplaten.

De machines draaiden tijdens deze avond op volle toeren en de medewerkers die dit vol toewijding mogelijk maken, vertelden gepassioneerd over hun aandeel in het geheel. Dit grotendeels geautomatiseerde proces is een mooi staaltje modern vakmanschap.

Wat direct naar voren kwam tijdens een paneldiscussie is dat de vraag naar drukwerk er is en zal blijven. Ook werd duidelijk dat verschillende manieren van communicatie effectiever zijn wanneer ze tastbaar zijn. Lees meer hierover op onze site.

BOV Eindhoven wil Ronald Snep en zijn collega’s bedanken voor de gastvrijheid en openheid tijdens deze interessante avond. Meer over online/offline op de BOV award night !

Klik hier voor een online beeld impressie van de avond.

De AYMA 2017: 1 jaar later
Bijna een jaar na het winnen van de ASML Young Makers Award spreken we Job van de Kieft, CEO van Scoozy. Wat heeft het winnen van de award gebracht? “De timing was perfect, op dat moment hadden we, na een half jaar hard werken, het prototype klaar, dus het gaf ons de kans om Scoozy aan het publiek te tonen. De pre-orders begonnen net te lopen, het winnen van de AYMA-award en het podium wat ons hierdoor geboden werd, bracht dit in een stroomversnelling. Ons doel voor 2017 was het prototype klaar te hebben en zo de eerste klanten en investeerders binnen te halen. Dit was precies het duwtje in de rug wat we nodig hadden; de marketing begon te lopen, de website was online, voorheen alleen op basis van tekeningen, maar nu dan met een prototype en de mogelijkheid testritten te maken. In het najaar van 2017 hebben we een investeringsronde van 850.000 euro afgerond.”

Hoe Scoozy omgaat met het thema Offline? Zij hebben online en offline heel hard nodig!
Lees het hele artikel op onze website.

Een mooi succesverhaal van een ASML Young Makers Award winnaar. Jonge bedrijven die een markt op zijn kop kunnen zetten, verder denken dan de gevestigde orde, als geen ander de vraag kunnen vertalen en daar het aanbod op kunnen aanpassen, het zijn de mensen achter die bedrijven die in aanmerking komen voor de ASML Young Makers Award. We mogen dus veel verwachten van toekomstige winnaars en kijken uit naar de bekendmaking van de genomineerden voor de AYMA 2018. Nieuwsgierig naar de winnaar? Kom naar de BOV award night op 26 maart!

De kaartverkoop voor het BOV-evenement op 26 maart 2018 loopt via de website www.boveindhoven.nl

Couponcodes voor sponsoren en partners worden binnenkort verstuurd.

Twitter @BOVEindhoven

BOV Eindhoven @LinkedIn