hans

Ben je bekend met jouw denkvoorkeur? 

En met de denkvoorkeur van je personeel, je partner of klanten?
Wist je dat door gebruik te maken van de denkvoorkeur van je klant, jouw offerte het meest in het oog kan springen, ook als je niet de laagste prijs of snelste levertijd hebt!

Hans Jansen van de Open Doors Academy maakt veel gebruikt van de Ned Herrmann methodiek tijdens zijn trainingen en in-company coaching-trajecten. Jij kunt de basis van deze methodiek ook leren toepassen als ondernemen voor bijvoorbeeld een betere sales.  Hans laat je met praktische voorbeelden en oefeningen ervaren hoe je iemands denkvoorkeur kunt bepalen en gebruiken.

Wil je weten hoé je gebruik kunt maken van denkvoorkeuren bij klanten, leveranciers en je personeel?

Kom dan naar de Themadag: ‘Ondernemen en denkvoorkeuren’

Samen met andere ondernemers ga je in één dag leren hoe je denkvoorkeuren kunt ‘lezen’ bij andere. Je leert vervolgens hoe je je taalgebruik kunt aanpassen, om de ander op een positieve manier te beïnvloeden en je gaat dit direct oefenen met de andere deelnemers. Een intensieve, leerzame en inspirerende dag, waarbij je kennis maakt met de basis van deze methodiek.

Datum:            24 april 2018

Tijd:                 9.00 tot 16.00 uur

Locatie:           Landgoed Bergvliet | Salesdreef 2 | Oosterhout

Kosten:            € 175,- excl. btw  – incl. lunch en drankjes tijdens de training

Schrijf je nu in!